I dag deltok 14 medlemmer på kaffetreffet vårt. Det var hyggelig å se igjen flere medlemmer som ikke hadde vært til stede på en stund. Undertegnede beklaget fraværet fra forrige samling på La-perla, ettersom han da var i Romania sammen med andre turmedlemmer. Av den grunn foreligger det ingen rapport fra dette møtet.
Samtalene gikk livlig, og de fleste skulle delta på sommermiddagen førstkommende fredag.
Formann Trond Vangen var også til stede og ønsket forsamlingen en riktig god sommer.